Budovanie PR odkazov má aj svoje riziká

Sponzorovaný obsah

Budovanie PR odkazov má aj svoje riziká

Tematika budovania spätných odkazov brázdi celý web, preto Vás podľa mňa neprekvapím, ak Vám poviem, že sa tejto téme budem venovať aj ja. Vo svojich článkoch sa snažím zamerať na techniky budovania PR odkazov. Jednou z techník sú PR články. Tejto téme som sa už venovala, ale teraz by som sa chcela trošku viac. V tomto článku sa zameriavam najmä na možné riziká tejto taktiky. Takže ak dovolíte, začala by som. Hlavným rizikom pri PR článkoch je, že môžete ľahko prísť o svoje peniaze. Dobre viete aj z vlastnej skúsenosti, že Vás hocičo nezaujme. A rovnako sú na tom aj ostatní.

Ak ich nemá čo osloviť, ak ich nemá čo upútať alebo zaujať, nekliknú na Vašu stránku. Rovnako je veľmi dôležitá aj relevancia spätného odkazu. Ak poskytuje právne poradenstvo, nebudete asi PR článok zverejňovať na stránke, ktorá sa venuje móde. Ďalším Vašim rizikom je, že uverejníte na jednej webovej stránke viac PR článkov. To Vám hovorím už teraz, nemá to význam, Vyhľadávače, ako sú Google to rozpoznajú (viac: http://hwellkft.hu/). Spätný odkaz sa zaráta iba raz a Vy budete tam kde ste boli, s tým rozdielom, že ste urobili prácu navyše…